Monday, December 5, 2011

Bronhiit ja piparkoogid





Siimul on bronhiit, eile hakkas äkki köhima. Kopsud raginat täis. Miks nii pisike juba nii palju haige on. Mitu korda on tal ju nohu ka olnud. Emana ikka on alati tunne, et mida mina valesti tegin. Ilmselt sai selle Rasmuselt, kes nädala kodus köhane-nohune oli. Äkki ajas öösel korraks teki pealt ära... Tee, mis tahad, lapse haigus ajab ikka segadusse ja ärevile. Olenemata kogemustest, mitte küll muidugi nii palju kui esimest korda ema olles, aga ikka. Otto oli ka peale hammaste tulekut 5-kuuselt angiinis. On see hammaste tulek üldse asjaga seotud? Hmm. Ok, midagi hullu ju pole. Lihtsalt köha. Saame üle.

Kolmveerand meesperest tegi eile piparkooke. Mina ainult vaatasin :) Ja imetlesin, kui vahvad nad ikka on mul.

Nii armas, kui vahel ikka pärispostkasti ka kirju tuleb :P

1 comment:

  1. Nii hea, et sa neid keerupiparkooke meelde tuletasid. Mul ema tegi ka selliseid. Mul oli täitsa unund.

    ReplyDelete