Monday, November 28, 2011

5-kuune hambuline ja hunnik sokke








Väike inimene Siim on nüüd siis juba viis kuud olemas olnud. Suurust on tal 9,4 kg ja 68 cm jagu. Värske 1 hamba omanik. Just tund aega tagasi avastasin. Äkki tulevad teised ka ja siis saan mina magada. Ei jõua ära oodata, juhuuuu :))))))))) Ma arvan, et ma pole TERVE elu sees veel nii väsinud olnud, kui viimase kuu aja jooksul. Või siis ununevad rasked asjad eelmiste lastega lihtsalt ära. Ilmselt küll. Kes siis muidu veel beebisid saaks, kui kõik need rasked ööd ja murehetked pidevalt meeles oleks.

Emal aga on sokivabrik. Tema koob, mina linnustan.

Päkapikkudega on nii, et mina arvasin, et nad hakkavad käima 1. detsembrist, aga täna lasteaias-koolis selgus, et hoopis pühapäeval juba hakkasid käima. Eks need meie omad jõua siis ilmselt täna järele :) Päkapikud on tänuväärsed pedagoogid, täna näiteks läks Otto ise magama. Tavaliselt peab ta ainult kaisus magama jääma. Juba terve aasta. Poisid sosistavad seal voodis praegu, ma kuulen. Otto jõudis juba korra käia sokke kontrollimas. Lubasin talle, et ütlen, kui kedagi näen :) Siiamaani pole kedagi näinud.

Küünal põleb ja ilus tunne tuli praegu sisse. Et jõulud või nii.....

3 comments:

  1. Nendest lindudest on ikka täiega sinu märk saanud. :D

    ReplyDelete
  2. kollaste tibudega sokid on kõige etemad! Olete üks tubli, virk ja kraps perekond!

    ReplyDelete