Friday, December 30, 2011

Uus number










2011 oli kaunis, põnev, keeruline, rahulik, aga eelkõige eriline. Minu jaoks sisaldas see suurt õnne, rohkelt lugemist, uusi avastusi, kodust olemise luksust, iseendasse vaatamist. Jah, ka märkimisväärset väsimust. Aga ega see ju õnneks pikas plaanis meelde ei jää :) On õnn, et aja jooksul keerulised asjad mälus tuhmuvad. Kõige erilisem hetk oli ikkagi see, kui ma jaanipäeval Siimuga lõpuks silmast silma kohtusin. Vahel ei mahu see mulle endale ka pähe, et mina, tõesti mina, kolme inimese ema olen. Ilmselt pole ma veel ennast varem niivõrd naisena tundnud kui nüüd. Veel mõned aastad tagasi mõtlesin endale kui tüdrukule. Kui ma end nüüd üritan lahti seletada, siis tunnen end naisena. Ei teagi, kuna see klõks käis.

Aitähh mulle endale, minu perele ja seletamatule kõiksusele selle aasta eest! See oli hea aasta. Mitte küll lihtne, aga õpetlik aasta. Õnnelik aasta.

4 comments:

  1. Üks mu lemmikuid naisi oled igatahes. Kogu täiega!

    Kuule, kas selle esimese pildi peal on sul tahvel või värvusid tahvliks?

    ReplyDelete
  2. :) Värvusin jah tahvliks. Nüüd ma vaatan muudkui ringi, et mida veel tahvliks värvuda :) Rasmus tegi omale voodi kohale tahvli, kus seisab "Soovitan mitte siseneda".
    Nii hea päkapikk tõi mulle head jooki, enamus sai kohe ära manustatud :PPPPP Ottoga kahe tassi kakaoga ja siis lusikaga takka :P Aitähh!

    ReplyDelete
  3. :D
    Päkkapikkudel on kindlasti hea meel seda kuulda.

    PS: Otto on ikka täitsa tuus oma lipsuga.

    ReplyDelete
  4. Uuu ja siis sa võid kõik oma igavad (kui sul peaks üldse neid olema) tassid üle värvida.

    http://pinterest.com/pin/116530709077950723/

    ReplyDelete