Friday, May 11, 2012

Kus on puldi kodu?

 

Alarile meeldib, kui igal asjal on oma koht. Mitte, et mulle ei meeldiks, aga talle kohe eriti meeldib. Nüüd võib ta südamerahuga puldid ühte kindlasse kohta panna. Või siis paanitseda, kui neid seal pole :D

Nüüd ma saan aru küll, mis Garfield lasanjet niiiiiiii väga armastab. Ma pole kunagi varem viitsinud seda valget kastet sinna vahele teha. Nüüd tegin. Nüüd saan aru küll, milles on vahe. Lasanje on ju mailma parim söök! Või vähemalt kuulub sinna lõpmatusse nimekirja. Inspiratsioon Jamie Oliverilt, aitähh sulle olemasolemise eest!
Posted by Picasa

3 comments:

  1. Jaaaa, meile meeldib ka lasanje. Kaspar on õnneks päris äss bolognese kastme podistaja ka. Minu meelest on lasanje teisel päeval parem. Selle pärast tuleb teda korraga ikka palju teha, et järgi ka jääks.

    Ma just mõtlesin, et huvitav, kuidas sul siis lugemisega läheb ja kui palju te teleka sõbrad nüüd olete?

    ReplyDelete
    Replies
    1. :)))) Pole jah üldse mitu päeva lugenud, peale mõne peatüki. Seoses sellega, et Alariga vaatasime 4 õhtu jooksul Sherlock Holmesi ja Mission Impossible filme, pool filmi õtu jooksul, rohkem ei jaksanud. Uni oli :) Siim jälle haige ka ja olen väsinud. Eile õhtul õmblesin, siis ei saanud lugeda.
      Loen pregu Minu Alaskat, see on hea. Järjekorras ootamas veel Minu Gruusia, Jkubijani maja ja nüüd veel raamatukogust anti teada Minu Kreeka olemsolu.
      Telekat pole eriti palju vaadanud :) Terevisooni ei viitsigi vaadata, kuigi arvasin, et hakkan vaatama. Rasmus hommikuti ärkab paduvara ja vaatab multat. Ringvaadet vaatan. :))))

      Delete
  2. Terevisioon on minu meeles kuidagi nõrgaks jäänud.

    ReplyDelete