Thursday, February 9, 2012

Ooooo, karask!!!











.... Kus oled olnud kogu mu elu? Alar on juba aastaid rääkinud mingist müstilisest karaskist, mis pidavat nii hea olema. Ei osanud ma miskit arvata. Aga vot eile oli tunne, et seekord ei peaks odrajahu pakki raisku laskma nagu eelmisel korral, kui see aegus. Tegin eile kohupiimakaraskit. Sai kohe otsa. Tegin täna uue. Ohtrate köömnetega. Kurjatult hea.

Põhiretsept, millele võib ju mida iganes juurde panna:
Odrajahu-kohupiimakarask
200g kohupiima
2dl piima
1 muna
2dl odrajahu
1dl nisujahu
1tl söögisoodat
1tl soola
1spl suhkrut
2spl õli

Sega kohupiim piima, muna, soola ja suhkruga. Sega jahud ja sooda ning lisa taignale. Viimasena lisa õli. Vala vormi ja küpseta 175 kraadises ahjus u. 35-40 minutit.


Siimu jaoks ostsin täna raamatu "Esimesed ampsud".

Mõni asi raamatus tekitas küll küsitavusi, aga kuna seadsin endale eesmärgiks normaalselt toituv laps (erinevalt Ottost), siis mõningane nõu kulub ära.

Siim on jõudnud ajajärku, mil kiiver marjaks ära kuluks. Iga päev ikka käib pikali. Teen süüa, lähen vannituppa, pesen käsi, võtan riiulist midagi. Kohe on väike inimene jala küljes püsti. Tooli all hakkab end püsti ajama. Selge see, et ei mahu sinna püsti seisma. Paras pasun käib pidevalt :) Aga ikka iga päevaga terasem ta. Paneb imestama, kui nupukaks saab üks inimene nii lühikese ajaga muutuda. Ilmselt üllatuvad oma laste peale ka need, kellel juba kümme last :D

Teki tegime Egega kahepeale. Julia pisilasele. Ja jep, see pastakatriip ei tulnudki esimese pesuga päris ära, Ege :PPPPPPPPP Arvan, et teisega juba tuleb.

See laual on üks kaunemaid Eesti lugusid, mis viimasel ajal raadiost kuulnud olen. Peale Lenna laulu muidugi :) Nii siiras ja ilus. Südamesse läks. Pehk ja Bonzo "Musta varju saatel"Bonzo&Pehk - "Musta varju saatel"

2 comments:

  1. Nende piltide järgi on sul küll kõige ilusam elu üldse.
    Peaks ikka ruttu Haapsalu kolima, et lähemal olla.

    Ja kuule, ma alles täna hommikul sain aru ühest asjast. Sergo. See nimi. Minu meelest ongi see sinu lapse nimi. Mitte Birgoti. Nii on hoopis parem ja õigem. See on umbes sama moodi, et mina ei ole ju Laura, aga mõni teine kohe palju rohkem.

    ReplyDelete
  2. oi. see oli siis tugev pastakas :D

    Jah, RAEL! Koli kiiresti haapsallu juba!

    ...kas ma juba ütlesin, et mulle ka väga meeldis see ürgpimeduse raamat? Jah, see oli hea!

    ReplyDelete