Thursday, February 23, 2012

Neljapäev, sünnipäev





Mõned päevad on väsitavamad kui teised. Või olen mina ise väsimusele vastuvõtlikum. Mõnikord olen ma draamakuninganna ja ägan, et mu täiesti vahva ja maailma mastaabis üle mõistuse õnnelik elu on maailma kõige keerulisem ja hullem. Ja kõik on niii-niiii kohutav ja mina lihtsalt ei saa üldse hakkama. Mitte millegagi. Peale nii mõndagi magamata ööd, kaklevate-kisavate-haigete poiste keskel kodus olemist võib selline tunne mind vabalt tabada. Aga kui raadiost kostab ilus laul ja ahjust tuleb Rasmuse tehtud muffinite hea lõhn, Rasmus-Otto kaarte mängivad ja ma korraks arvuti taha oma kohvitassiga maabun, tundub jälle, et polegi ju kõik nii hull:). Ja pealegi, kevad ju pole kaugel.
Aga Siimul on täna 8. sünnipäev ka. Meie pisike tšempion. Palju õnne meile kõigile tema puhul :)

1 comment: