Sunday, July 14, 2013

Karu läheb reisile

 
 
 
 
 
 
 

ja võtab jänesed kaasa. Ei suutnud ma eile tänaseni oodata. Tegin omale eile veel reiskoti. Seda oli mul tegelikult ka VÄGA vaja. Jäin rahule. Täpselt minu vajadustele vastav kott. Palju taskuid, kahtepidi käidav lukk, väga suur, piisavalt triiibuline ja parajate sangadega. Lõiget polnud, selle mõtlesin ise välja Pinterestist selle pildi alusel. Ainult et seda ilusat nöörkanti ma panna ei osanud.  Voodri õmblemisega polnud ma peaaegu lõpuni teadlik, kuidas see laheneb. Aga tadaa - iga osale kohe ka voodri külge panemisega moodustuski lõpuks kena vooder.
Kangad on tugevast puuvillasest materjalist. Välimise kangana kulutasin peaaegu kõik oma ilusa Ikea triibukanga ära. Sisemine on kahepoolne trükimustriga riie ja ka selline taheda olemisega. Koti kõrgus on 38 cm, laius 20 cm ja pikkus 64 cm. Ühesõnaga hiiglaslik.
Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment