Monday, September 24, 2012

Veerandteist aastat maailmavallutust

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Vallutamine käib hoogsalt. Jooksuga, tantsides, üritades hüpata. Lemmiktegevused on raamatute lugemine-vaatamine (eriti realistlike loomapiltidega), matrjoshkad, puust tornid, koerad ja muud loomad, porilombid, tööriistad ja muud raudesemed, ahju alla tule tegemine, oma kärus tänavate takseerimine, jalgarattaga sõitmine (minu seljataga), nööpnõelte tõstmine ühest kohast teise, igasuguste asjade korjamine ja koristamine, vannis mängimine. Ronida armastab. Ilmselt on neid tegevusi veel. Aastane ju jõuab palju. Mees oma parimais aastais. Tal veab, et tal on isa, kelle kõrval saab kogu aeg igasugu pärisasju teha, kaevata, ehitada ja parandada.

Sõnasid pole ma viimasel ajal kokku lugenud, aga neid on ikka korralikult, päris mitukümmend. S, R ja L tähte pole ma tema sõnades tähele pannud. Tänane uus sõna on papa padja kohta. Veel mitmed sõnad vajavad võõrale kõrvale sünkroontõlget. Piltidelt tunneb ära iga korraga rohkem asju või olendeid, kui ma oskan oodata.

Ükskõik kus patja kohates viskab ta sellele pikali. Enda arvamuse eest oskab ta kuuldavalt seista.  Mina olen eelistusisik number üks. Teisi pereliikmeid hoiab ka märkimisväärselt. Paisid-kallisid ja suure suuga musi on lahkelt valmis jagama. Muidugi vaid omadele. Pluss koertele. Iseloom on päikseline. Seda tema firmanaeratust kissis silmadega ja krimpsus ninaga pole ma suutnud fotoaparaadiga tabada. Aga see on temalik. Huumorimeel on minu meelest temas üldse vägagi tabatav.

Ööd on minu jaoks endiselt paduväsitavad. Loodan, et halb uni on väljakasvav nähtus. Õhtul laekub voodisse 20 ja 22 vahel ja ärkab kell 7. Vahel 8. Selle aja sees ärkab jorinaga, nutuga või näljaga kaks kuni kuus-seitse-kaheksa korda (päris täpselt ma ei tea, sest minu aju tõrgub seda vastu võtmast). Viimasel ajal liiga tihti. Päeval magab enamasti ühe korra. Korraga 1-1,5 h. Väga harva ka 2 tundi.

Sööb nii mõndagi. Vahel ei midagi. Kaalu on 12,5 kg ja pikkust 79 cm.

Niiet eriline ja tavaline inimene nagu me kõik. Ja milline metsikult armas väike inimene.
Posted by Picasa

1 comment:

  1. Päris naljakalt üles tähendatud Siimu lugu.
    Meile meeldib lugu ja Siim ja tema pere.

    ReplyDelete