Wednesday, October 19, 2011

Uus armastus






Nii. Nüüd on see ametlik. Ma armastan kõrvitsat. Kus sa küll terve mu elu olnud oled?

Täna tegin maailma parimat kõrvitsapüreesuppi. (Isegi Alar ütles, et kõrvitsa supi kohta VÄGA hea. Isegi selle pärast, et ta on juurviljasuppide suhtes skeptilise maailmavaatega) Ja niiiiii head kõrvitsakeeksi. Pealegi avastasin, et kõrvitsaseemneid ei peagi kestadest koorima, vaid neid saab soola ja tilga õliga ahjus röstida ja süüa koos koortega. No ma ei tea kohe. Aga ma tean seda, et järgmisel suvel kasvab minu aias ka see jumalik ümar olevus. Aitähh internetile ja toredatele toidublogijatele ka. Kust ma need ideed kõik muidu saaksin....

Muahh, kõrvits!

Siimik jälle nohune. Viimasel ajal ka tigedapoolne, nagu vaevleks igavuse käes... Tahaks olla püsti või kõhuli või istuli ja kuidagi teisiti kui ta parasjagu on. Õhtuti on uinumine ka pisut keerulisem, kui kuu aega tagasi. Aga see, millise naeratusega võib üks inimene hommikuti ärgata, on küll imetlusväärne.

5 comments:

  1. Jep!
    Kõrvitsast. Keeksid ja supid ja koogid ja pannkoogid. MÕNUS.
    Mulle ka õudselt meeldivad.

    ReplyDelete
  2. aJASID ISU PEALE. tAHAN RETSEPTI!

    ReplyDelete
  3. Kõrvitsasai: http://liiliapere.blogspot.com/2010/11/magus-korvitsasai.html
    Kõrvitsakeeks: http://siitnurgastjasealtnurgast.blogspot.com/2010/10/korvitsakeeks.html
    Kõrvitsasupp: http://kookkook.wordpress.com/2009/10/30/kreemine-korvitsasupp/
    Kui nädalavahetusel külla tuled, teen ka kindlasti midagi sulle :)!

    ReplyDelete
  4. Njahh, õnneseen. Mina teeks ka kõrvitsasuppi aga paraku ei jaksa üksi nii palju ära süüa:S. Hardo kommentaar: "Tõesti nagu peenes restoranis...aga no ei saa, hakkab vastu." (Tal üldine teema püreestatud toitudega.)Tee siis sellistele midagi nii head. Õnneks meil koolis kokk ka vahel teeb seda ja saan seal siis oma osa kätte.

    ReplyDelete