Monday, February 28, 2011

Mis me teeme..





Mis me teeme? Meie Alariga loeme, loeme, loeme. Lõpuks suutsime leida kumbki omale omad raamatud. Kahekesi on ühte ja sama raamatut raske lugeda :D Alar luges mu armsad John Irvingud järgi.

Ikka pole veel telekaisu tulnud. (v.a. pühapäeva õhtul kell 22).

Otto ja Rasmus teevad kukerpalle (Otto teeb tireleid), kaklevad, müravad, teevad ristsõnu, kuulavad muinasjuttu, jagelevad, kes kelle tööd teeb. Rasmuse töö on ahju kütta ja prügi ära viia. Otto töö on ahjust tahma võtta. Detsibellid on laeni, ma olen õnnelik, et meil enam naabreid ei ole, kes meie pere emotsionaalseid sõnavõtte kuulma oleks sunnitud :)

Aga tegelikult see kõik on üks ajaviide ootamiseks. Kevade ootamiseks. Sooja ilma ootamiseks. Päikese ootamiseks. Unistame poistega, mida kõike me aias tegema hakkame. Unistajad olemegi.

Ahjaa, pisike inimene puksib. Praegu. Tihti. Musi talle. Tal on nüüd kulmud.


3 comments:

  1. Tere kulmud!
    Kas Rasmus on suusataja ja Otto on medal?

    ReplyDelete
  2. Rasmus on jah suusataja ja Ottot esindab sellel pildil soolatainast rukkilillega medal, mille ta lasteaias tegi. Aga seal on veel ka merikarp ja staadion ja üks asi, mida ma ei mäleta, mis see oli. Mingi keeruline asi.

    ReplyDelete
  3. Kuule. Mul on ju samasugused tudu-püksid. Ainult, et mina pole kunagi omale kõhu peale joonistanud...

    ReplyDelete