Monday, July 25, 2011

Siimiku esimene kuu





Siimik, Siimi, Simpson, meie pesamuna, on ilmselt hiiglaste killast, esimese kuuga võttis ta juurde 1,9 kg ........

Sünnipäeva puhul sai ta minult kingituseks lindudega karuselli. Laulda võib ise :) Mitte et Siim oma voodis magaks, aga igas tahes võib ta seal nüüd linnuvaatlust läbi viia.

Üks päev nimetati Ottot minu keskmiseks pojaks ja ma ei saanud esimese hooga arugi, kellest räägitakse. Naljakas ikka nii paljudele lastele korraga ema olla :)

Otto meil nüüd ka prillipapade ansamblis. Instrumentaalansamblis.

Need on minu mõttelised kingad. See tähendab, et mul pole selliseid. Aga võiks olla.



4 comments:

  1. :) vahvad mõttelised kingad sull. Ma mõtlen omale ka taolised.

    Aitäh!

    ReplyDelete
  2. Su mõttelised kingad on täitsa toredad, aga mitte nii toredad, kui need linnud ja kindlasti jäävad nad sinu poegadele alla.

    ReplyDelete
  3. Palju õnne suuuurele Simkale esimese tähtpäeva puhul! Linnud on väga vahvad, teevad lausa kadedaks!

    ReplyDelete
  4. Ooo, Simka, uus variant :) Tänks!

    ReplyDelete